Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uuden edessä

Hei sinulle, joka olet uuden edessä! Tässä on toinen samanlainen. Olen ollut rintasyöpäpotilas yhden viikon ja kaksi ja puoli tuntia. Itse huomasin patin tammikuussa, kolme vkoa sitten menin kuvaukseen, jossa tehtiin myös ultraäänitutkimus. Kummassakaan ei patti näkynyt. Ohutneulanäyte otettiin, sen tulos oli pahanlaatuinen, lk IV. Paksuneulanäytteiden vastaus ei vielä ole tullut. Ensi viikolla kirurgian polille hoitosuunnitelman laadintaan. En vielä yhtään tiedä mitä tuleman pitää. Henkisesti koetan valmistautua siihen, että edessä on niin sädetykset kuin sytostaatitkin. Olen sanonut kaikille, että en edes yritä näytellä urheata ja sairaslomaa pidän niin paljon kuin sitä myönnetään. Onni onnettomuudessa on, että pieniä lapsia ei ole, ei tarvitse heidän osaansa murehtia.

Taidan vielä olla ihan pökerryksissä, koska toimin ihan tavalliseen tapaan. Paiskin töitä niin h:sti, että kerkiän sitten jäädä sairaslomalle, pesen pyykkiä ja järjestelen kotona, jotta voin rauhassa sitten sairastaa. En ole raivonnut enkä itkenyt silmiäni rikki. Se taitaa tulla vasta sitten, kun on ihan oikeasti kipeä.

Meidän vasta-alkajien pitää vissiin vaan odottaa ja katsoa mitä tuleman pitää ja kuinka siperia meitä opettaa. Ei anneta periksi!
ailakki | 14.3.2008 klo 19:34:51