Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
uuden edessä
Liityn joukkoonne kanssasisaret. Sain tiedon lobulaarisesta rintasyövästä reilu viikko sitten ja tänään kävin ensimmäisen kerran lääkärin vastaanotolla. Kasvaimeni on magneettikuvauksen perusteella jo 5 cm ja lehahtanut todella nopeasti. Joulukuussa tunsin n. hernen kokoisen patin. Solut ovat kuitenkin PAD:n mukaan hitaasti jakautuvia (?). Nyt minua huolettaa, että kasvain leviää odottaessani leikkausta.Edessä on rinnan poistoleikkaus reilun kahden viikon päästä kainalon imusolmuke poistoineen (olematon rinta ja iso kasvain) ja sitten ainakin sytostaatteja (ehkä sätet). Minulle suunniteltiin korjausleikkauksena samalla LD-kieleke. Rintoja ei ole ollut juuri aiemminkaan, joten en osaa ajatella vielä korjauksia. Pikemminkin on hätä eloonjäämisestä, sillä minulla on vielä pieniä lapsia...ja kyllähän tässä elämän syrjässä haluaa pysyä kiinni muutenkin.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta (iso kasvain, rinnan poisto imusolmukepoistoineen ja LD-kieleke samalla)? Miten kolmen haavan kanssa tuli toimeen? Mistä revitte toivon eloon jäämiselle jne. Oliko teillä pelkoja, että odottaessa kasvain leviää. Miten nopeasti ylipäätään pääsitte leikkaukseen ensitiedosta asti?
Alan vasta pikkuhiljaa ymmärtää, että odottamisesta tulee päätyöni tulevina vuosina...
Voimia kevääseen kaikille!
- uuden edessäarpakuutio
- Re: uuden edessäailakki
- Re: uuden edessähiutale
- Re: uuden edessähipura
- Re: uuden edessähipura
- Re: uuden edessäTigerlily
- Re: uuden edessäarpakuutio
- Re: uuden edessäailakki
- Re: uuden edessäkutri
- Re: uuden edessäarpakuutio
- Re: uuden edessähassu