Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viimeistä Taxoa nauttimaan
Nyt ne on tiputettu. Yllättävää oli, että minulla kädenpäällisen verisuonet ovat niin ohuita, että tällä kertaa oli vasta kolmas reikä, joka alkoi vetää. Loppu hyvin kaikki hyvin. Niin siis vielä pari päivää, kun kortisonin duracelominaisuus toimii, joskin sekin vähän kulunein patterein. Odotan kauhulla kolmatta päivää tiputuksesta, se on ollut minulla aikaisemmilla kerroilla se pahin.Tänään oli hoitohuoneessa vähän väkeä ja viereeni sattui rouva, joka oli ottamassa ensimmäistä Cef:ään. Sain siinä sivusta kuulla hänelle annettuja ohjeita ja kovasti pahoinvoinnin ehkäisyyn ne liittyivät.
Kanssasisarille, jotka kärvistelevät sen jatkuvan kuvotuksen kanssa sanoisin sen, mitä elämänkumppanini sanoi minulle ensimmäisen tiputuksen jälkeen, kun ei ollut minkäänlaista ruokahalua, että "syö vaikka henki menisi". No kilttinä tyttönä olen totellut ja syönkin, jopa useamman kerran päivässä pieniä määriä enemmän kuin normaalisti. Lopulta uskon, että vaikka ruoka ei miltään maistuisi niin se on kuitenkin se, joka pitää mahan/hapot paremmassa balanssissa ja vähentää kuvotusta. Itse en ole puuron syöjä, mutta kyllä sitäkin syön, kun on pakko.
Juomisen tärkeydestä kuulin oikeastaan vasta tänään puhuttavan ensimmäisen kerran, siitäkin puhuttiin tälle vieruskaverille. Olen toki lukenut siitä täällä keskusteluissa. Onneksi olen opetellut juomaan pari litraa päivässä. Se on siis ainakin mennyt oikein. Olen ollut varovainen särkylääkkeiden kanssa, kun tuo närästys on niin valtaisa. Puhuin hoitajalle noista jalkasäryistä, jotka eivät ota hellittääkseen ja hän sanoi, että nyt minun täytyy muuttaa asennettani särkylääkkeisiin näiden hoitojen ajaksi ja ottaa Panadolia ja joskus vaikka Buranaakin näihin särkyhin. Niiden syöminenhän loppuu kun hoidot loppuu ja säryt häviävät.
Kyllä me vaan näiden hoitojen kanssa kärvistelijät olemme vahvoja naisia.
Täällä on moni sanonut, että aika menee näiden hoitojen kanssa nopeasti. Sehän menee ihan siivillä.
Hyvää Joulunalusaikaa!
Uppe :)
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanJohanna65
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanulriikka
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanUppe
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanKukkurukuu
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanTerhikki
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanulriikka