Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viimeistä Taxoa nauttimaan
Minulla oli kansssa vaikeuksia keskimäisen taxon kanssa. Viimeinen meni sitten kivuttomammin. Nyt on enää yksi cex jäljellä ja ajatuskin kauhistuttaa. Olo on koko ajan karmea.Tämä kuvotus on uskomatonta, mikään ei auta,toinen on jatkuva väsymys, voisin nukkua vuorokaudet ympäriinsä. Luulen, että huonolla peruskunnolla on jotain tämän kanssa tekemistaä. Pahan astman takia lenkit on jääneet tekemättä ja kaksi viimeistä talvea on mennyt sisiätiloissa. Olen kyllä päättänyt, että kun hoidoista selvitään alan uudestaan lenkkeilemään vaikka happipullon kanssa.Primperan on minulle kanssa varsinainen kauhistus, huimaa ja olo on kuin ufolla.Silmissä minullakin koko ajan ongelmaa, menossa toinen antibioottitippa kuuri. Vatsa on kanssa turvokeessa ja mielettömän kipeä. Onneksi olen sytojen suhteen loppusuoralla. Tsemppiä sinulle t. Ulriikka
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanJohanna65
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanulriikka
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanKukkurukuu
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanTerhikki