Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viimeistä Taxoa nauttimaan
Mulla oli viikko sitten 2. taxo ja mulla on ollut samoja tuntemuksia kuin sinulla Uppe. Jotenkin veto pois päältä. Väsyttää päivällä enemmän vaikka olen mielestäni viimeiset 5-6 yötä nukkunut Melanonilla sillä tavoin paremmin, että vaikka herään parin tunnin välein, saan unen takaisin ilman Tenoxia.Ja silmissä saman tapainen oireilu, mutta ei kovin pahana. Välillä olen laittanut apteekista ennen ekaa taxoa ostamiani silmätippoja. Kävin eilen työpaikkalääkärillä, koska piti saada lausunto Kelaan siitä, että olenko työkuntoinen sairasloman päätyttyä 1.4. Sain oman kappaleen lausunnosta. Siinä lääkäri oli huomioinut, että olen väsyneen tuntuinen. Itsestäni tuntui vastaanotolla, että olen hyvinkin täydessä terässä...
Vika taxo perjantaina viikkoa ennen joulua. Olin syöpälääkärin vastaanotolla ennen tokaa taxoa ja kysyin matkustamisesta joulunviettoon muutaman sadan kilsan päähän, jossa lähin sairaala 60 kilsan päässä. Lääkäri oli sitä mieltä, että voin matkustaa ja antoi ohjeet mitä pyydän tekemään sairaalassa, jos nousee kuume tasolle, että sairaalaan on lähdettävä.
Ekan taxon jälkeen oli pari turvotuspäivää. Nyt nesteen kerääntymistä tuntuu olevan pidemmällä ajalla.
Olen välillä syönyt pikku purkillisen ananasmurskaa, mutta nesteet ei tunnu lähtevän liikkkeelle. Ja koettanut juoda mahdollisimman paljon vettä.
Muutoin oireet ovat olleet jotenkin vähäisemmät. Uusinta uutta oli viime viikolla kolmena päivänä, kun tuli hillitön yökkäysreagtio, mutta ei kuitenkaan oksennusta. Noita yökkäysreagtioita ei edeltänyt pahoinvoinnintunne. Sen jälkeen en ole kyennyt syömään oikeaa ruokaa, ainoastaan puuroa, leipää ja hedelmiä. Sinänsä sama mitä suuhunsa mättää, mikään ei maistu miltään, onneksi ei myöskään pahalle.
Mä oon kans seurannut Cef-keskusteluita, mulla alkaa sen tiputus 4.1.
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanpiikup
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanJohanna65
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanulriikka
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanKukkurukuu
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanTerhikki