Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viimeistä Taxoa nauttimaan
Hei Kukkurukuu! Kiitos kysymästä, minulla menee nyt kohtuullisen hyvin. Näihin sivuoireisiin alkaa jo tottua. Ei ne kovin hankalaksi äityneetkään kolmannen tiputuksen jälkeen. Kortisonin aiheuttama turvotus naamassa ja muuallakin kropassa ärsyttää minua kaikista eniten. En muutenkaan ole ollut missään ihannemitoissa.Eilen oltiin tyttären kanssa jouluostoksilla. Jalat siinä hommassa väsy, mutta eivät särkeneet jälkikäteen enempää kuin "normaalisti". Tänään olen tehnyt lumitöitä, pesettänyt kauppakassini (auto), istunut apteekkijonossa silmätippoja ja verenpainelääkkeitä hakkimassa ja vielä pitäs kirjotella muutama joulukortti, etteivät jäisi viime tinkaan. En ole vielä koskaan saanut noita kortteja postiin hyvissä ajoin. Ennen tuli stressi, nyt ei minkäänlaista.
Aika ajoin on perhosia vatsassa, kun ajattelen niitä Cef-tiputuksia. Onneksi niitä on vaan kolme.
Joulusiivon jätän kevääseen
Uppe
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanJohanna65
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanulriikka
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanKukkurukuu
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanTerhikki
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanulriikka
- Re: Viimeistä Taxoa nauttimaanUppe