Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
kohdunkaulan syöpä
Minulla todettiin 12.2 kohdunkaulan syöpä ja pääsen tayksiin jo 12.3 sisälle leikkaukseen. koen olevani onnekas kun tapaukseni etenee näin nopeasti, mutta kaipaisin muiden kokemuksia samasta taudista ja kokemuksista.eniten olen huolissani puolisostani hän ei paljon puhu asiasta mutta tiedän asian häntä painavan kovasti, onko olemassa vertaisryhmää puolisolle?
minulle tehdään ison alueen leikkaus, eli kaikki mahdollinen poistetaan, onko kenelläkään antaa kokemuksen tuomaa toipumis historiaa?? entä sitten jatko hoitojen ja toipumisen suhten??
samalla myös meidän perhe muuttuu ikuisiksi ajoiksi lapsettomaksi, ehkä kovempi pala minulle kuin miehelleni, hänellä 2 lasta entisestä suhteesta, onnekas siinä mielesä olen että lapset ovat minulle kuin omia, mutta kuitenkin nyt vasta varmistui etten ikinä voi saada omia biologisia lapsia, ja se sattuu todella kovasti..
kaikista vastauksista kiitollisena odottelen..
- kohdunkaulan syöpäSusku69
- Re: kohdunkaulan syöpäellinoora
- Re: kohdunkaulan syöpäSusku69
- Re: kohdunkaulan syöpäSariMari
- Re: kohdunkaulan syöpämummo46
- Re: kohdunkaulan syöpäsakripa
- Re: kohdunkaulan syöpäsakripa
- Re: kohdunkaulan syöpäLifeline