Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maarit!
Heippa Tuskamuikkunen! Meidän pitää keksiä sinulle joku uusi nimimerkki kohta.Ota kaikki se aika minkä tarvitset ja minkä voit järjestää. Elämä ei ole yksinkertaista millään muotoa. Minulle on sopinut liikkeelläolo (kotityöt ja laahustuslenkit). Ei niin että pitäisi, mutta minulla mieli pysyy niin virkeämpänä. En kuulostele tai tunnustele huonoja oloja. Ne tulevat kun ovat tullakseen. Vähän niin kuin synnytys, kyllä sen tietää, ei mitään epäilystä.
Syöpä oli rintasyöpä (rinta pois, kainalo pois). Nyt liitännäishoidoissa, vievät noin puoli vuotta. Sairaslomaa näillä näkymin tammikuun loppuun asti. Sen jälkeen kesäloma jne.
Meillä ei lasten lähipiirissä syöpää tätä ennen kenelläkään. Ennakkoluuloja ehkä, en tiedä, mutta lienevät rapisseet. Elämä jatkuu. Leikkausarpi teki säväyksen nuorimpaan poikaan. Hän laski tikit huolella.
Sinulla siis leikkaus ensi viikolla? Minulla suurin huoli ennen leikkausta oli se, että jos en herääkään enää, niin en saa koskaan tietää sitä itse. Niin kummallisia voi ajatella.
Ja edelleen, niin kuin aikaisemmin kirjotin, voimaa ja valoa!
- Maarit!Tuskamuikkunen
- Re: Maarit!Maarit65