Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Apua! Miten pitää pää kasassa syöpädiagnoosin jälkeen??!!
Huomenta tuskamuikkunen. jokaisella päivällä on oma huolensa. se tuli minulle karvaasti tutuksi tämän asian kanssa painiskellessa, minä kun en oikein osannut sitä ensin toteuttaa. päässä pyöri todella toinen toisensa jälkeen kauhumpia skenaarioita. tallella ne ovat vieläkin, jossain aivojen uumenissa eikä varmasti paljon tarvittaisi niiden herättämiseksi. ihmismieli on kuitenkin siitä ihana että se ei ole kovin pitkäjänteinen, ainakaan minun. samaa asiaa ei jaksa kovin kauan käsitellä ellei sitten ole ihan pakko. aikani kävin läpi juuri netistä esim kertomuksia ja juttuja pahimmista mahdollisista vaihtoehdoista kohdallani, itkin ja surin. sitten pelkäsin ihan kauheasti hoitoa, joka nyt on alkanut. useampi viikko meni kärvistellessä, mutta siihenkin mahtui toki rauhallisempia hetkiä mukaan. kun hoito alkoi, kun jotain alkoi tapahtua taas, mieleni rauhoittui. nyt huomaan eläväni päivää kerrallaan, jokaisella oma huolensa ja ilonsa, ja minulla voimat, jos ei muuhun, niin ainakin juuri tämän hetken elämiseen. tieto kyllä lisääkin tuskaa, mutta uskon, että olet helpottunut kun saat tuon tutkimuksen ohi ja tulokset siitä, vaikka se nyt pelottaa.hienoa, että saat olla nyt ihan rauhassa, tee asioita, joista pidät, tai älä tee mitään. kaikki kotiasiat voivat odottaa ja ruokaakin saa valmiina kaupasta...
- Re: Apua! Miten pitää pää kasassa syöpädiagnoosin jälkeen??!!teituri
- Maarit!Tuskamuikkunen
- Re: Maarit!Maarit65