Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tukihiha

Hei vaan

ja kiitos sinullekin viestistä!

Niin, koska mulle ei aluksi tullut turvotuksia, ehkä totuin liikaaa siihen ajatukseen että hyvin menee... Myös minun työni olisi ollut tätä tietokoneella näpsyttelyä etupäässä, mutta jouduin (pääsin) työkyvyttömyyseläkkeelle kun mulla oli takana myös epäonnistunut selkäleikkaus.

Tiesin kyllä, että turvotusriski on elinikäinen, mutta mummi ei aina muista...Tämä ei ole nyt onneksi kovin paha. Se vain mietityttää, että missä tilanteissa hihan voisi jättää pois (lymfaterapeutin mukaan ei saa jättää), mutta asia varmaan kirkastuu kunhan sen ensin saan. Kuvittelenkohan oikein, että kun se on päällä, kättä voi sitten vähän enemmän rasittaa?

"Karvaiset lapsenlapset" ovat varmaan hyödyllisiä siksi, että vievät mummin ulos reippailemaan. Ihmislapsenlasten kanssa ulkoilu tuppaa olemaan enemmän paikoillaanoloa ja leikkimistä, ulkonakin pitäis nostaa kiikkuun sitten kun taas pienimmän kans ollaan siinä vaiheessa. Mummin pitäisi jaksaa vaan lähteä illalla sitten yksin reippailemaan!

Olen myös kiinnostunut vaihtamaan mielipiteitä liitännäislääkityksestä, jos semmoisia on käytössä. Itse en ensimmäisiä sormien turpoamisia noteerannut muuksi kuin Femarin aikaansaannoksiksi - se kun kipeyttää muitakin niveliä.

Kevätaurinkoa ja voimia vaan meille kaikille!
Tipsukka | 24.3.2011 klo 20:48:16