Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Terveiset Thaimaan lämmöstä - teki jäsenille hyvää!
Hei Gugi!Olipa mukavaa lukea kuulumisiasi. Varmasti oli hienoa olla siellä lämmössä hellimässä kipeitä jäseniä. Ja myös näin varmasti pääsit kunnolla rentoutumaan raskaan sairauden jälkeen.
Minulla sädehoidot päättyivät viime keskiviikkona, iho punottaa ja on hieman aran tuntuinen, kai se siitä asettuu, tosin hoitaja sanoi, että sädehoidot vaikuttavat vielä kahden viikon ajan päättymisen jälkeen. Nyt sitten vielä ahkerammin rasvailen ihoa ja huuhtelen kylmällä vedellä. Minun päätäni peittää maantien harmaa sentin sänki, jota en juuri enää peittele, huhtikuun alussa pääsen kampaajalle, joten silloin laitetaan väriä päähän!
Kuukauden ajan olen syönyt Exemestan-valmistetta(aromitaasin estäjä), lieviä vatsavaivoja on ollut ja nyt sitten ovat nivelsäryt alkaneet, vielä lievinä, toivon, että ei pahenisi, olen pärjännyt vielä ilman särkylääkkeitä, mutta burana 600 on valmiina lääkekaapissa. Hikipuuskat eivät ole lisääntyneet pahemmin, niitä on ollut jonkin verran jo ennen lääkken syömistä.
Exemestanin sivuoireina mainittiin mm. väsymys, olen ollut melko väsynyt viime aikoina,mutta siihen voi olla muitakin syitä: sädehoidot ja olen kärsinyt sitkeästä flunssasta melkein kahden viikon ajan. olen ihan suosiolla levännyt päivisin ja välillä siinä nukahtanutkin.
Stytostaattihoitojen ajan käytin nukahtamislääkettä ja otan sitä edelleen puolikkaan tabletin, joten yöt nukun hyvin. Lääkäri totesi minulle, että on paljon pienmpi paha ottaa nukahtamislääke kuin valvoa yöt. Tässä pikkuhiljalleen alan irrottautua lääkkeestä annosta vähentämällä.
Nyt on nokka kohti kevättä iloisin mielin ja odotan innolla puutarhatöiden alkamista. Elämä jatkuu:)))
Me lähdemme mieheni kanssa ensi viikolla muutamaksi päiväksi lomailemaan ja tapaamaan sukulaisia Kuopion seudulle, varmasti virkistää olla muissa maisemissa vähän aikaa.
Kaikkea hyvää sinulle, Gugi ja terveyttä ennen kaikkea!
Sini-likka:))
- Re: Terveiset Thaimaan lämmöstä - teki jäsenille hyvää!Sini-likka