Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terveiset Thaimaan lämmöstä - teki jäsenille hyvää!

Tuo osasairauspäivärahamahdollisuus on kyllä mahtava juttu, ei tarvitse kuluttaa itseään heti loppuun asti, palautumiseen jää hyvin aikaa. Nyt kun Anskuli olet työssä, niin oletko huomannut mitään muutosta keskittymiskyvyssä? Tämä on minulla nyt aikamoinen ongelma ja se kyllä pelottaa jatkon suhteen. Tämä tulee esiin kun yritän keskittyä lukemiseen. Huomaan, että luen vähän matkaa ja sen jälkeen ajatukset ovat jo karkuteillä. Hesarin pienet uutistyyppiset jutut menee hyvin, mutta isompiin artikkeleihin en jaksa keskittyä. Onko tämä vielä sytojen jälkimaininkia vai johtuuko Letrozolesta, vai alkaako jo dementia kolkuttaa ovia. Töihin menessä minun pitäisi olla ns. välkky ja keskittyä moniinkin asioihin yhtäaikaa ja hypätä asiakokonaisuuksista toiseen hyvinkin sujuvasti. Hieman pelottaa tulevaisuus. Kotiarjen pyörittämisessä tätä ei huomaa, sillä vähän levoton sielu olen aina ollut. Mikä neuvoksi? Terv. Gugi
gugi53 | 11.3.2012 klo 12:22:32