Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Terveiset Thaimaan lämmöstä - teki jäsenille hyvää!
Hei! Kotona mulla on kanssa tuota samaa ongelmaa,mm.lehtienkin luku on lähinnä sellaista selailemista, jotenkin en vaan jaksa keskittyä, mieluummin vaan makoilen ja katson telkkaria, silti on jotenkin levoton olo koko ajan. Nykyään myös kaikki turhan päiväinen löpinä ja julkkisjuorut eivät enää kiinnosta samalla lailla kuin aiemmin. Töissä sen sijaan on mennyt oikein hyvin ja olen pystynyt syventymään vastaanotolle tulevien potilaiden ongelmiin, eikä taidotkaan näytä pahemmin "ruostuneen" 10 kk:ssa.Tahti töissä on samanlaista kiirettä kuin ennenkin, kotiin päästyä ja seuraavana päivänä olen tosi väsynyt.Se hyvä puoli työssä olemisessa on, ettei ehdi paljon itseään ajatella! Toivotaan, että tämä levottomuus ja keskittymisvaikeudet menisivät ajan oloon ohitse, voi olla, että Letrozolekin on osasyynä näihin ongelmiin. T:Anskuli- Re: Terveiset Thaimaan lämmöstä - teki jäsenille hyvää!Anskuli