Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terveiset Thaimaan lämmöstä - teki jäsenille hyvää!

Mukava kuulla kuulumisianne pitkästä aikaa.Lämpö tekee taatusti jäsenille nyt hyvää. Koko viime syksyn haaveilin matkasta lämpimään ja nyt se vihdoin toteutuu, perjantaina Kanarialle, matkalaukku on jo pakattu.

Syöpä on ajoittain nyt muisto vain, mutta joka kolmen viikon välein muistot vääjäämättä palaavat mieleen kun Herceptin tiputuksille vielä matka. Onneksi ei ole enää edeltäviä verikokeita kuin kolmen kuukauden välein.

Unohtamista on edesauttanut työ. Olen osa-aikatyössä ja sitä on juuri sopiva määrä. Keskittymiskyvyssäni on kyllä toivomisen varaa. Tavarat tuppaavat olemaan jatkuvasti hukassa ja niiden järjestäminen on työlästä. Kotona olen hävittänyt kuormakaupalla roinaa ja kun kirjahyllyä katselen niin tekisi mieli hävittää kaikki pois. Siitä huolimatta, että olen lukenut tuhansia ja varmaan kymmeniäkin tuhansia sivuja kirjoja. Että jotain positiivistakin sairaus on tuonut tullessaan - ainakin aikaa. Televisiota katson tosi vähän, lähinnä uutisia kerran päivässä. Tulisin toimeen ilmankin, jotenkin tuntuu, että se hömppä mitä sieltä tulee ei kertakaikkiaan kiinnosta minua. Elämästä on karsiutunut pois paljon tarpeetonta kuluneen vuoden aikana.

Peruukkikin lensi kerralla hyllylle kun värjäsin hiukseni sysimustiksi. Saan kyllä huomiota missä liikunkin, on se muodon muutos ja sentin musta sänki vähän huomiota herättäväkin, mutta hyvä näin. Minusta tuntuu tällä hetkellä että syöpä on selätetty ja elämä jatkuu melko normaalina.
tullis | 13.3.2012 klo 20:35:11