Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi "tapaus" ilmotautuu joukkoonne...

hei!
mä olin 39 v kun sairastuin viime syksynä, gradus 2 ja kasvain 1.2 cm, kainalot puhtaat joten imusolmukkeet tallessa. Ensin osapoisto mutta löytyi DCIS:ää (mikrokalkkia) niin uusintaleikkaus kuukauden päästä ekasta. Sitten siis kokopoisto ja rekonstruktio LD:llä samassa leikkauksessa. Sain 6 x CEf ja säteet 25 krt. Niistä hiuksista sen verrran että minulla pysyi 50% hiusmäärästä joten en tarvinnut peruukkia enkä huiveja, tiedän pari muutakin henkilöä joille käynyt samoin. Älä siis hätäile niitten hiusten kanssa, ja älä aja kaljuksi (jos nyt et välttämättä halua) ainakaan vielä, sillä ne voivat vaikka pysyäkin päässä. Eniten hiuksia lähti 5 ja 6 CEfin jälkeen ja 2 kk sytojen jälkeen ei liiemmin lähtenyt. Nyt pukkaa uutta hiusta kovasti, sellaista loivaa kiharaa n 2.5 cm joka tavallaan on hyvää tukihiusta vanhoille jota on leuan alapuolelle. Pikkuhiljaa tässä alkaa voimat palautumaan ja fyysinen kunto kohentua. Voimia muille jotka ovat vielä hoitoputkessa!!
piastar | 12.6.2007 klo 14:16:56