Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi "tapaus" ilmotautuu joukkoonne...
Joo jännä juttu tuo hiusten lähtö näillä eri myrkyillä. Mulla lähti tukka tasan 2 viikkoa taxosta tukoittain ja ajoin sen silloin suviannesiimekseksi ( mitä hän mahtais ajatella jos tietäis missä merkeissä häntä täällä käytetään:) ). Sitten mulle tuli taxoallergiareaktiot ja loppusytostaatit tulee kaikki ceffiä. Nyt on hiustenlähtö lähes pysähtynyt kun 1 cef on takana. Voihan tässä vielä tulla kiiltokaljukin, mutta edelleen varsinkin takana on selvä lyhyen lyhyt siili tallella. Tyynyllä ei ole ollut aamuisin yhtään. Vaikutusta voi toki olla silläkin että ajelutin sen nyt ihan lyhyeksi. JOs en vaan NÄE niitä lyhyitä karvoja... Kulmat on mullakin oheentuneet, samoin ripset jonkun verran harventuneet, mutta tallella kuitenkin. Ja meikkiä vähän niin hyvältä näyttää :)Jännä nähdä millaisena ja milloin se tukka alkaa kasvamaan takaisin....
t. tella
ps. onkos muilla tullut suoniongelmia ceffistä? Mulla on melko mustana sen suoni jossa kanyyli oli kiinni. On kuulemma tyypillistä - näyttää vaan ilkeältä nyt kun on pitänyt lyhyitä hihoja...
- Re: Uusi "tapaus" ilmotautuu joukkoonne...tella