Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi "tapaus" ilmotautuu joukkoonne...

Moi!

Ja tervetuloa veneeseen!!

Noista hiuksista..se jäähattu hidastaa niiden lähtöa ja en usko, että käy niin, että joku aamu heräät tukka tyynyllä, hiukset lähtevät tukkoina tai hissuksiin tipahtelemalla ja kun käy suihkussa, huomaa, että lattia on täynnä hiuksia. Niin mulle on ainakin käynyt, jonka jälkeen olen vetässyt kaikki pois. Olen ajatellut, että kasvakoon koko hius ihan puhtaalta pöydältä. Ja kiharat olen saanut kaksi kertaa, nyt pukkaa 1,5 cm siiliä ja vaikka aluksi näytti suoralta, nyt alkaa kihartua.
Jäähattua en halunnut käyttää, koska se ei ollut mikään takuu, että kaikki hiukset pysyisivät päässä. Ja pelkkä ajatus siitä, että joku kylä lakki olisi päässä tiputuksen aikana, kuvotti. Mutta näin me ollaan erilaisia!
Mitä hoitoa saat?CEF/Taxotere?
Mulla menossa taxo toista kertaa. Sitä ennen CEF ja CMF. Sairastan luustoon levinnyttä rintasyöpää Gradus III, HER-, horm+ ja erittäin nopeasti jakautuvaa.

Nautitaan kesästä ja auringosta aina, kun jaksetaan!!

Julia
julia | 12.6.2007 klo 12:02:18