Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Toinen CEF takanapäin

Hei Maat!
Oli kiva tutustua, aikamoinen sattuma, kun olisin tiennyt olisin tullut siihen aikaisemmin istumaan, istuin aulassa jonkin aikaa.

Mainitsit tuosta kilpirauhasesta. Jos siinä on kysymys vain toimintahäiriöstä esim. vajaatoiminnasta, niin ongelma ei ole paha. Pysyy hyvin aisoissa kilpirauhashormonilla.
Itselläni todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta heti nivelreumadiagnoosin jälkeen v. 1995.
Piäisikö sanoa: Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, nivelreuma ja rintasyöpä, mutta muuten oon ihan terve!!
Lisään sitten litaniaan, jos sattuu vielä jotain muuta tulemaan.
Minulla oli sairaalassa huonekaverina ihana ihminen, jolla oli tälläinen elämänasenne.
Minä siirsin omaa tiputusta vuodenvaihteen jälkeen, että voisimme mennä uudeksivuodeksi vaikka mökille, tarjosivat hoitopäiväksi ensin uudenvuodenaattoa.

Eihän tämä lähtevä lääkäri ole kukaan näistä ylilääkäreistä?
Kaikki ovat olleet tosi hyviä ja potilaana tulee sellainen tunne, kun olisivat vain minua varten, eivät kiirehdi vaikka heillä on "tuhat rautaa tulessa".
Töissä ollessani yritin itsekin toimia näin asiakkaiden kanssa,
en tiedä onnistuinko.

Onhan se mukava odottaa perheenjäseniä vieraaksi ja väsätä jotakin. Omaan perheeseeni kuuluu vain mieheni ja minä sekä koira.
Ystäviä on aika paljon, mutta tuntuu että liian harvoin on aikaa tapaamisiin, haluaisin kutsua ystäviä niin että olen valmistellut tarjottavaa, niin tapaaminen tuntuisi ihan juhlahetkeltä.

Päivä alkaa hämärtyä, kohta pääsee katsomaan linnanjuhlia, vaikka ne eivät olekaan nyt perinteiset.

Hyvää itsenäisyyspäivän illan jatkoa.

Tv. Manti
manti | 6.12.2013 klo 13:01:13