Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Toinen CEF takanapäin
Hei Uukole,Minulla on ensimmäinen CEF hoito takana ja mitään ohjetta esim. Kortisonin ottamisesta ei annettu. En siis ole ottanut sitä hoidon jälkeen. EMEND sen sijaan kyllä 1xennen hoitoa aamulla ja 1x kahtena hoitoa seuraavana päivänä. Sain 6x kortisonia hoitajalta juuri ennen tiputusta mutta en siis jatkanut sitä enää kotona kun en saanut siihen ohjetta. Primperania otin kahtena hoitoa seuraavana päivänä 1 kpl, mutta lääke aiheutti minulle rauhattoman olon jenkä ottanut sitä enempää. Minulla oli kuvotusta mutta en oksentanut kertaakaan ja ripulia ei myöskään ollut. Joten minulla ainakin tuo EMEND ja sairaalassa annettu kortisoni riittivät.
Minulla on nyt toinen CEF 31.12. Ja siihenkään ei muuta ohjetta kuin tuo 1kpl EMEND aamulla ennen tiputusta. Otan kortisoni purkin mukaan sairaalaan jos niitä on tarkoitus ottaa myös tai sitten soitan hoitajalle huomenna ja kysyn.
T. Syksy
- Re: Toinen CEF takanapäinSantruzka
- Re: Toinen CEF takanapäinSantruzka
- Re: Toinen CEF takanapäinSyksy2013