Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Toinen CEF takanapäin
Hei!
Kannattaa varmaan kysäistä hoitajalta tuosta kortisonista.
Kortisoni ilmeisesti tehostaa Emendin vaikutusta.
Minulla ei ollut tiputusten jälkeen edes minkäälaista kuvotusta ja kortisoni antaa "virtaa", että tiputuksesta seuraavana päivänä olin jo "normaali" vireessä, ehkä enemmänkin.
Olen käyttänyt parikymmentä vuotta Trexania (sytöstaatti) nivelreumaan ja muutaman tabletin jälkeen seuraavana päivänä on tosi kuvottava olo.
Kerroin tästä lääkärille, sen vuoksi sain varmasti hyvät ohjeet ja lääkkeet pahoinvoinnin estämiseksi.
Käytän myös kortisonia reumaan koko ajan, nämä kortisonit Dexametasonit ovat tosi mietoja vaikka määrä on 6 kpl, oma kortisonihoito on tauolla näinä hoitopäivinä.
Jokainen meistä on yksilö ja lääkkeet vaikuttavat eri tavoin. Minulle on tärkeä asia, että ei ole pahoinvointia.
Toivon, että jokainen saisi hyvän pahoinvoinnin estolääkityksen, tällä on suuri merkitys, miten raskaaksi kokee sytostaattihoidot.
Muita sivuvaikutuksia saattaa tulla niin jää sekin energia niistä toipumiseen.
Terv. Manti
- Re: Toinen CEF takanapäinSantruzka
- Re: Toinen CEF takanapäinSantruzka
- Re: Toinen CEF takanapäinSyksy2013
- Re: Toinen CEF takanapäinmanti