Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nestemäärät tiputuksissa
Hei!Minulla tiputettiin yleensä sellainen litra keittosuolaa siinä sivussa ja itse lääkkeethän oli aika reilussa nestemäärässä. Ihan hyvä vaan että tiputtavat nesteitä ja pitäs muutenkin muistaa juoda reilusti tiputuksen jälkeen. Nämä aineethan voivat olla vähän rakkotoksisia, että hyvä huuhdella munuaisia juomalla ensimmäiset pari päivää reippaammin.
Pissahan värjäytyy punaiseksi silloin alussa, mutta se kuuluu asiaan. Minä sain injektiona neulaan kortisonin ja viimeisellä kerralla Zofran-pahoinvointilääkettä. Kortisoni aiheuttaa muuten ikävän kutinan alapäähän noin 2 min pistämisestä,mutta menee nopeasti ohi. Onneksi hoitajat kertoivat tästä,olisin muuten varmaan ihmetellyt mikä nyt iski.
Mulla alkoi pahoinvointi jo samaisena iltana ja kesti noin viikon. Väsymys ja uupumus samoin. Ulkona lenkillä tunsi kyllä kuinka helposti hengästyy ja uupuu. Mutta viikon päästä kunto lähti taas nousuun. Kevätmieli sulla varmaan menee hyvin kun ei pahempaa pahoinvointia ole, toki ikävä se etova olo. Sulla on niin rautanen kunto että sillä kantaa!
Itse olin ekassa säteissä eilen, tänään aika vasta 19.30. Tässä pakkailen ja muutan sukulaisten mökille, muutenhan joutuisin kulkemaan tämän 130 km joka päivä. Nyt matka kutistui 15 kilometriin. Otan koiran nyt matkaan ja lapset tulevat myöhemmin kun koulut loppuu. Miehellä loma vasta heinäkuussa.
Voimahalit kaikille tähän päivään,
meri
- Nestemäärät tiputuksissakevätmieli
- Re: Nestemäärät tiputuksissaKehäkukka
- Re: Nestemäärät tiputuksissakevätmieli
- Re: Nestemäärät tiputuksissameri64