Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nestemäärät tiputuksissa

Kiitos Kehäkukka, samaa rataa tuntuu menevän oireet taas :) Joten elän toivossa, että huomenna oisi sitten jo se helpompi päivä. Sinua varmaankin väsyttää se alhainen hemoglobiini, toki minäkin olen tavallista väsyneempi, mutten silti mitenkään petipotilas.

Itseasiassa kyllä minäkin ruiskun näin, tai että hoitaja työnsi sen johonkin pulloon. Ehkä hän sitten tyhjäsi sen ruiskun huomaamattani sinne tippaletkuun, jossain kohtaa aivastelinkin ja hän taisi sanoa että se syklo(mikälie) aiheutti sen, eli taidan itse nyt sekoilla taas..

Onkologi sanoi, että CEFin aikana valkosolut eivät tee niin jyrkkää notkoa kuin taxon aikana, mutta saattavat pysytellä pidempään alamaissa. Infektioriski ei kuulemma ole yhtä suuri, mutta ehkä se pidempään jatkuva veriarvojen roikkotila lisää sitä väsymystä, varsinkin jos se sinulla laskee punasolujakin?

Mutta niinkuin sanoit, ei tämä onneksi enää kauaan kestä, sinäkö saat jo ensiviikolla seuraavan? Minä vasta juhannuksen alla.. Tietty ;) Täytyy vain koittaa muistaa edelleen, että nämä ovat lääkkeitä ja tuhoavat mahdollisia vihollisia. Vähän jos nyt sitten etookin, niin mitäpä tuosta.

Taidanpa lähteä raikkaaseen ulkoilmaan, josko se auttaisi, kovin on vain harmaata Hämeessä, eilenkin kylmä tuuli ja tihkusadetta, kun etelä kylpi helteessä =o
kevätmieli | 30.5.2007 klo 09:34:19