Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Nestemäärät tiputuksissa
Huomenta väelle, täällä CEF-krapulassa kirjoittelen, ei sitten tehnyt mieli nostaa maljaa Julian uutisille, mutta se ei todellakaan johtunut uutisista itsestään, vaan tästä öglöstä olosta.Mutta, piti kysymäni, että kuinka paljon teille on yleensä tiputettu nestettä esim. CEFin yhteydessä? Tuolla toisella palstalla eräs kirjoitti, että hänelle tiputettiin yhteensä lääkkeineen noin litra?? Ja itse katselin omaa joulukuustani, että siinä roikkui pulloa ja putelia vaikka kuinka, painokin nousi sairaalareissulla peräti 4 kg ja naama, nilkat, kädet kaikki oli tosiaan sen näköiset että tavaraa on laitettu suoneen.
Eli minuun tiputettiin ensin vähän keittosuolaa (suonet auki) sitten kytriliä ja kortisonia, keittosuola tippui sivuhaarasta koko ajan, sitten itse solumyrkyt laimennettuna keittosuolalla ja huuhtelu joka välissä, lopuksi vielä kunnon pussi keittosuolaa. Varmasti ainakin 2,5 litraa kaikkineen.
Lisäksi sain sellaisen kuvan, että siellä muualla olisi tuo syklomikälie eli C, laitettu ruiskulla tippaletkuun??? Voiko olla niin erilaisia käytäntöjä? Omat mömmöni olivat ainakin reilusti laimennettuja ja tiputuskin kesti 3 tuntia, hoitaja sanoi, että nopeampi tiputus aiheuttaa varmasti pahoinvointia??
Eipä silti, on mulla eilis illasta ollut sellainen ällö olo, vaikka olen ottanut primperania ja kytriliä. Mutta kyllä tämän kestää, ei suoranaisesti okseta eikä vedä petiin, mutta kuvottaa eikä tee mieli syödä. Toisaalta olisi pakko vähän väliä syödä jotain.. Johan tää on kolmas päivä, eli eiköhän se ala piakkoin jo hellittää.. Vai?
- Nestemäärät tiputuksissakevätmieli
- Re: Nestemäärät tiputuksissaKehäkukka
- Re: Nestemäärät tiputuksissakevätmieli