Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nestemäärät tiputuksissa

Hei Kevätmieli! Minulle tuli se etova olo keskiviikkoiltana, kun sain tiputuksen tiistai-aamuna. Se äklötys kesti noin vuorokauden ja sitten toisen vuorokauden aika lievänä. Olin kyllä myöskin hyvin väsynyt. Melkein pari päivää vietin melkein sängyssä. En jaksanut mitään tehdä eikä ruokakaan maistunut. Mutta parin vuorokauden kuluttua olin jo aika hyvässä kunnossa. Lievää väsymystä olen tuntenut ajoittain vieläkin, vaikka tiputuksesta on nyt reilut kaksi viikkoa. Muita oireita ei juurikaan tullut. Ai niin, nuo patit tuonne takaraivon kaljuun on tulleet uudestaan. Mietin jo olenko allerginen jotenkin tuolle peruukille, kun huomaan, että aina kun pidän vähän pitempään tuota karvahattua niin ne näppylät ilmestyvät sen jälkeen.

Minulle annettiin myös joku lääke ruiskulla tippaletkuun. Se ei kauan kestänyt. Välillä kyllä aina huuhdeltiin keittosuolalla ja myös minä olin lähemmäs kolme tuntia siinä pedissä. En laskenut noita määriä.

Sain myös kaksi Kytril-tablettia mukaani, mutta en niitä ottanut. Otin vain Primperania. Minua jotenkin pelottaa tuo Kytril-lääke, kun se aiheuttaa sitä ummetusta.

Uskon Kevätmieli, että pääset yhtä vähillä oireilla kuin minäkin. Kyllä siinä kahdessa päivässäkin on kestämistä, kun on se etova olo. Mutta kohtahan se on meiltä molemmilta ohi.
Kehäkukka | 30.5.2007 klo 09:15:50