Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hiusten lähtö ja cef

Heissa. Olen rintasyöpäsairastava ja saanut nyt 3 taxoa(jolloin tukka lähti) ja nyt 2 ceffiä (kolmas tulossa). Nyt sain toisen cef hoitoni noin viikko sitten. mielstäni papreissa luki että myös ceffistä lähtee hiukset, näin ei ainakaan ensimmäisen ceffin jälkeen käynyt, vaan hiukset ovat päälaella alkaneet jopakasvaa takaisin. Onko teillä kokemusta lähteekö ceffisstä hiukset vasta jotenkin myöhemmin vai mitä. Cef on ollutkin kovempi myrkky ainakin minun vatsalleni kuin taxo, eli pahoinvointia toisen ceffin jälkeen kesti noin vuorokausi ja matalaliitoa vielä päälle toinen mokoma. Nyt filis on taas sellainen että voisi laittaa lenkkärit jalkaan ja lähtee juokseen, täytynee kuitenkin katsoa uskaltaako sitä ihan vielä tehdä vai meneekö köpöttelyn puolelle. Jotenkin tuo työhön paluukin on jo mielessä ja olen koko ajan toivonut salaa mielessä että voisin heittää ton peruukin hemmettiiin ja lähteä lyhyillä töihin, mutta se taitaa olla toiveajattelua. Lumisia terveisiä kanssasisarille.
päivänsäde | 3.3.2008 klo 08:29:51