Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiusten lähtö ja cef
Hei!Tavallaanhan se on noin, että sinun elimistöllesi CEF oli pahempi, ja minun elimistölleni taas Taxo oli pahempi. Vastasin siihen vain sen takia, ettei kukaan ole sen takia kauhuissaan, jos Taxo on jo ottanut koville ja sitten kuulee, että CEF on vielä kovempi. Minulla on jopa vatsa sietänyt tätä huomattavasti paremmin, tai ehkä osaan sitä paremmin hoitaa. Minulla tuo vatsa on vain ongelma jo muutenkin, suolisto vaurioitui edelliseen syöpään saamastani sädehoidosta niin pahoin, että ei koskaan ole palannut ihan ennalleen.
Luulen, että tuo on ihan totta, että mitä parempaan kuntoon saa itsensä hoitojen välissä, sitä paremmin niitä kestää. Minulla tuo kunnon kohottaminen on tosi vaikeaa, kun olen liikuntavammainen myöskin sen edellisen sädehoidon takia. Liikkumiseni on nyt mennyt todella huonoksi, ja kaatuilenkin tosi usein. Olen yrittänyt jumpata kotona, mutta lihakset väsyvät tosi helposti. Minulla on edessä kova työ, että saan jalkani toimimaan sitten hoitojen jälkeen edes vähän paremmin. Fysioterapeutille menen kyllä heti, kun kunto sen muuten sallii, vaikka kalliiksihan se tulee. Ilman mitään apua en varmaan saa liikkumistani yhtään paremmaksi.
t. Ellinoora
- Hiusten lähtö ja cefpäivänsäde
- Re: Hiusten lähtö ja cefellinoora
- Re: Hiusten lähtö ja ceftuutikki-t
- Re: Hiusten lähtö ja cefKarhutar
- Re: Hiusten lähtö ja cefVaarain
- Re: Hiusten lähtö ja cefpäivänsäde
- Re: Hiusten lähtö ja cefhipura
- Re: Hiusten lähtö ja cefpäivänsäde
- Re: Hiusten lähtö ja cefpistaasi