Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiusten lähtö ja cef

Hei!

Minun mielestäni ei voida sanoa, kumpi on kovempi Taxo vai CEF-hoito. Olen näitä viestejä lukenut, ja toisille on toinen helpompi ja toisille toinen. Olen siis saanut 3 Taxoa ja yhden CEF:n, ja tämä CEF oli minulle kyllä huomattavasti helpompi kuin Taxot. Taxosta ei ollut sitä kuvottavaa oloa, mitä CEF:stä oli, mutta siihen auttoi pahoinvointilääkkeet. Vuorokauden olin CEF:stä aivan voimaton, ja muutaman päivän sellainen veltto olo, mutta muuta siitä ei tullut. Taxosta oli kovat säryt ekalla kerralla (ehkä johtui Neulasesta myös), ja olin monta päivää ihan sängyssä, toinen meni helpommin kun söin kauheasti särkylääkkeitä, kolmas jo vähän helpompi. Makuaistikin niistä meni, ja vatsakin oli paljon kipeämpi ja hankalampi kuin nyt. Eli etukäteen ei voida ennustaa, miten mikäkin hoito kenelläkin menee. Toivotaan, että kaikki pääsemme mahdollisimman pienillä sivuoireilla.
t. Ellinoora
ellinoora | 3.3.2008 klo 22:23:14