Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiusten lähtö ja cef

Tarkoitukseni ei ollut tarkoitus sillä tavalla vertailla kumpi on pahempi myrkky taxo vai cef. Molemissa on ollut omat huonot puolet, mutta minun vatsalle cef on ollut pahempi. Itse olen onneksi ollut niin hyvässä kunnossa kaikkien myrkkyjen välillä, että olen juossut ihan tavallisia juoksulenkkejä ja kävellyt lisäksi koiran kanssa ulkona.Minulla on ollut selllainen perusjaatus että mitä paremmaksi saan yleiskuntoni myrkkyjen välillä sitä paremmin kestän seuraavan erän. Se mikä tuossa cef myrkyssä on mielenkiintoinen piirre on se, että myrkkykuurin jälkeen on se että tavallisen kävelylenkin jälkeen hengästyy helposti. No nyt sitten odottan kuten kirjoitinkin hiusten kasvua ja sädehoitokonsultaato on jo tällä viikolla, joten eteenpäin menoa se vaikka mahalleen kaatuu. Karhuttarelle onnittelut poikatukasta ja töihin paluusta... perässä tullaan.
päivänsäde | 4.3.2008 klo 07:58:46