Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä

Hei!
Mun rintasyöpä on leikattu -01,kokopoisto ja kainalo tyhjennetty.Silloin TYKS:ssä ainakin otettiin luuston isotooppikuvat,keuhkokuvat ja vatsan alueen tt-kuvat leikkauksen jälkeen ennen kuin hoidot alkoi.Ei tarvinnut edes pyytää.Samoin tapahtui nyt -05 kun tauti uusi.Ultraäänitutkimuksessa todettiin etäispesäkkeitä maksassa ja sen jälkeen taas luustokuvat ja tt-kuvat ennen hoitojen aloitusta.
Mulle tuli ainakin semmonen olo et ne on "rutiini tutkimukse" TYKSissä ennen kuin aloitetaan hoidot.Näin on ollut mun kohdalla.Muutenkaan en ole joutunu hirveesti vaatimaan tutkimuksia ja kuvauksia, vaan aika helposti ne on järjestyny.Olen kyllä saanu pitää saman lääkärin ja hoitajan koko tämän 1,5v ajan, joten se on saattanut helpottaa asiaa.
Se on kyllä tylsää jos joka tutkimuksesta pitää "kinata" kun energia kuluu muutenkin selviytymiseen.
Tsemppiä!
Mirja
Mirja | 8.8.2006 klo 20:38:50