Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä

Minulle tehtiin 5/06 osapoisto ja kainalosta postettiin imusulmukkeita 21, joista 5:ssä oli metaastaasi, jolloin kerrottiin, että jos on 4:ssä tai yli kasvua, tutkitaan tietokonetomografia ja luustokartta "automaattisesti" levinnäisyyden tarkistamiseksi. 6/06 olin rinnan kokopoistossa, jonka takia olin vielä oikean rinnan magneettikuvauksessa.

Sain jälkitarkastuksessa lähetteen tietokonetomogragiaan ja luustokarttaan, voisin kuvitella, että sinäkin saat. Jos et saa lähetettä, pyydä siihen, onhan se jo oman psyyken takia tosi tärkeä, että saa tiedon, vaikka en itse tiedä, mihin asti voin "tuudittautua" tähän, ettei niistä mitään löytynyt.

Nyt olen käynyt ekassa sytostaattihoidossa (CEF), vietin 4 päivää Jorvissa kuumeen takia, yllättäen nousi kuume, antibioottia suoneen ja Neupogenia mahanahkaan. Hoitaja ihmetteli, etten ollut saannut automaattisesti Neulaste- reseptiä, mutta syy lienee sen kallius, tosin eihän tuo sairaalahoitokaan ihan ilmaista yhteiskunnalle ole? Eivät tosin kaikki saa infektiota.

Tsemppiä ja jaksamista - ja muistakaa "vielä on kesää jäljellä..."
hanneloore | 9.8.2006 klo 10:10:53