Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ystävyys ja syöpä

Moikka kaikille!

Olen huomannut kyllä, että ystävyyssuhteet ovat koetuksella oman sairastumisen vuoksi. Pari ns. "ystävää" ovat tippuneet kyydistä, mutta ovatko koskaan sitten olleetkaan oikeita ystäviä. Pistää miettimään..

Onneksi ympärillä on myös niitä ihania, aitoja ystäviä, joiden kanssa voin itkeä ja nauraa ja joille voin puhua ihan mistä vaan haluan! Minullakin on vähän samanlaista kuin sinulla Santeri, ystävät eivät aina uskalla puhua omista ongelmistaan, kun ne tuntuvat niin pieniltä tämän syövän rinnalla, mutta rohkaisen aina vaan kertomaan kaikesta, sama ihminenhän minä olen. Ja välillä on mukavaa unohtaa oma sairaus ja puhua ihan muista asioista, vaikka oma elämä pitkälle pyöriikin hoitojen ja labrakäyntien ympärillä.

Toivon, että voisin muistaa ystäviäni jotenkin, kun kaikki tämä "rumba" on ohitse, mutta ehkä heille riittää kuitenkin vain nöyrä kiitokseni kaikesta tuesta, mitä olen saanut. Eikös joku sanonta mene niin, että ystävät ovat kultaakin kalliimpia :)

Milan | 5.8.2007 klo 23:22:13