Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ystävyys ja syöpä

Heipä hei,
Ihmisen elämässä ystäviä tulee ja menee
syöpään sairastuneilla niin kuin kaikilla muillakin. Elämäntilanteiden vaihtuessa lähipiirikin muuttuu koko ajan.Heti sairastumisen jälkeen jokainen on erittäin herkässä tilassa ja silloin ehkä vahtii ihmisiä ympärillään enemmän kuin tavallisesti.Ystävä saattaa pelästyä sairastumista niin paljon, että ei uskalla OMAN pelkonsa takia pitää yhteyttä.
Tuolla joku sanoi, että rintasyöpä on joidenkin mielestä nykyään helppo juttu, voi eiiiiihän se niin ole. Jokainen joka on syöpädiagnosin saanut pelästyy ja pelkää vaikka ei heti kuolekaan.Nyt joku teistä saattaa ajatella, että mitähän tuokin yleisesti vaan jaarittelee. On minulla syöpä, rintasyöpä leikattu ja hoidettu kaksi kertaa. Ekasta täräyksestä on nyt 7 vuotta.Se oli hiljaa 5 vuotta ja sitten se uusi.Niin että varpaisillaan tässä mennään, mutta ihan tavalliset ihmissuhteet minulla on. Olen kuin terve terveiden joukossa,ei minua kukaan hyljeksi.
Olen seurannut palstaa vuosikaudet, mutta kommentit ovat jääneet vähemmäksi.Piti ottaa uusi nimmarikin kun en vanhaa muistanut.Moikka vaan kaikille,onhan meitä ystäviä täällä....
millamolla | 6.8.2007 klo 20:48:02