Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Aurinkoista äiteinpäivää..
MeriTuulen kysymys: Mitä te yleensä teette sen tipuksen ajan, kun sehän kestää tosi kauan?Olen ehkä outolintu mutta taxotiputuken aikana söin aamiaisleipiäni (hoidot aamupäivällä eikä minulla aamuisin nälkä), join vettä ja luin naisten lehtiä joita huoneessa oli:)
Tuntui jälkikäteen että lähdin soitellene sotaan mutta minulla ainakin pari päivää tuon taxon jälkeen kului suht normaalisti; kun sain tiputuksen torstaina, alkoi kuntoni laskea sunnuntaina. Silloinhan alkoi olla kortisonikuuritkin takana.
Ja näppyjä tuli kasvoihin ja ylävartalolle, olikohan päänahkaankin ja yläselkään, en enää muista tarkkaan. Kasvojen akne oli aika hurja ja odottamaton.
Toisesta CEFistä kun oli kulunut muutamia päiviä, alkoi niskani olla kipeä, ei päätä liikuttaessa vaan kun koskin niskaani. Kiputila alkoi "valua alas" muuallekin kroppaan; ensin hartioihin, yläselkään, lopuksi lantioihinkin. Omituinen kiputila, fysioterapeutti ei ollut sellaisesta kuullut. Onko teille muille tullut vastaavaa? Olisikohan vajaassa viikossa mennyt ohi.
Ei maar, nyt alkaa väsyttää, tämä "juhliminen" ottaa koville;)
Kauniita unia ja oman kullan kuvia kaikille (näin sanon aina viisivuotiaalleni kun iltaisin sängyssään suukotellaan ja halaillaan hyvät yöt:))
- Re: Aurinkoista äiteinpäivää..Päivä kerrallaan
- Re: Aurinkoista äiteinpäivää..MeriTuuli
- Re: Aurinkoista äiteinpäivää..MeriTuuli
- Re: Aurinkoista äiteinpäivää..tautinen