Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Aurinkoista äiteinpäivää..
Hyvää äitienpäivää ihan kaikille täältä Etelä-SuomestaOmpas meillä tänä iltana vilkasta täällä "kahvilassa".
Minun piti aamulla perinteisesti pysyä sängyssä, kunnes tulivat "herättämään" aamiasen kanssa. Syömässä oltiin anoppini luono. Ihanaa ruokaa.
Huomenna aukeaa minun sytostaatti "putki". Dexametason purkki odottaa ottajaansa jo tossa pöydällä. Pelko hiipii jälleen viereeni. Taisteluun on ryhdyttävä, kun ei ole mitään muuta vaihtoehtoa.
Joko en muista tai sitten en saanut ohjeita, onko teillä vinkkejä, miten kannattaa huomenna syödä ennen taxotere tipustusta, joka on puolen päivän huitteilla? Sainkin jo vinkkejä pyytää suuhun niitä jääpaloja tiputuksessa ja Bepanthen imeskelytabletitkin kävin ostamassa.
Joku tällä palstalla kyseli niistä kutiavista näpyistä, kandee varmaan soittaa sinne hoitajalle, missä tiputus on tehty ja kysyä millä niitä voi lievittää. En ehkä uskaltasi kortisonivoiteilla lievittää kutinaa, kun luulen että se on se kortisonin aiheuttamaan jos on syönyt tipusta ennen ja jälkeen niitä Dexametasoneja kuten minulle määrättiin. Minulla nimittäin jäi mieleen tämä, mitä lääkäri sanoi: Kun 3 päivää on syönyt niitä kortisoneetja niin tulee kasvoihin ja kaulalle punotusta ja turvotusta ja sen jälkee iskee ne "finnit".
Ihanan aurinkoinen viikonloppu ollut ainakin täällä Etelä-Suomessa ja sain aikaiseksi ulkoillakin eilen sekä tänään, hyvä niin, koska taxotere-tehosekoitin käynnistyy huomenna. Ehkä minä siitä selviän, kun te muutkin oletette selvinneet. Mitä te yleensä teette sen tipuksen ajan, kun sehän kestää tosi kauan? Nyt ekalla kerralla kaiketi olsi tarkoitus hoitajan kanssa käydä läpi kaikkia tähän liittyviä juttuja.
Kukas se nyt olikaan kun oli CEF tiputuksessa perjantaina, toivottavasti olet saanut häädettyä Yrjön, Ykän ja Anna Ylen sisarukset naapuriin.
Halauksia ja voimia teille kaikille jotka ovat väsyneitä ja uupuneita taistelussa syöpää vastaan. Itkekää ja huutakaa mutta Siskot rakkaat, älkää antako periksi.
MeriTuuli
- Re: Aurinkoista äiteinpäivää..Päivä kerrallaan
- Re: Aurinkoista äiteinpäivää..MeriTuuli
- Re: Aurinkoista äiteinpäivää..MeriTuuli
- Re: Aurinkoista äiteinpäivää..tautinen