Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Aurinkoista äiteinpäivää..

Lämpimiä äitienpäivä-ajatuksia teille kaikille!

Luin tässä muidenkin aiheiden jutut ja taisi olla mimi tai miu, joka kirjoitteli lapsettomuudesta. Kyllä tällaiset juhlat saavat monenlaista haikeutta pintaan; kenellä on pienet lapset, kenellä jo maailmalla ja sitten osa olisi toivonut lapsia vaan ei ole saanut. Sitten vielä tämä syöpä saa kaikki tunteen moninkertaisiksi.

Meillä vietettiin äitienpäivää perjantai-iltana, kun vanhempi poikani tuli käymään. Muruseni tuli lahjojen kanssa - opiskelija joka on jo aloittanut kesätyöt. Voin vain aavistaa, miltä teistä pienten lasten äideistä tuntuu, kun minäkin ajattelen poikieni vielä tarvitsevan minua, vaikka onhan heillä kuitenkin vielä isä. Kuitenkin haluaisin elinvuosia eniten ihan itsekkäistä syistä, haluaisin saada elää ja nähdä heidän touhujaan. Luopumaan en olisi mitenkään valmis.

Tuntuu tosi tutulta tuo, että itse täytyy järjestää seuraa ja tekemistä. Muut ihmiset jotenkin pelkää, että potilas ei jaksa tai halua. Mutta eihän siinä kuinkaan kävisi, jos kysyisi ja toinen sanoisi, että ei tänään. Sitten voisi kysyä myöhemmin uudestaan. Nyt olen kyllä oivaltanut, että aika yksin jää sairastuttuaan; siinä on harrastukset kyllä arvossaan.

voimia ja vointeja teille kaikille,
Santeri
santeri | 13.5.2007 klo 18:25:47