Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Torstai on toivoa täynnä ??!!
Kiitos, taisi ne tulla perille, ainakin fiilis on taas korkealla.Mulle soitti psykiatrisen puolen sairaanhoitaja äsken, pääsen näin pian (lekuri laittoi lähetteen 3 vkoa sitten) nupinhoitoon. Sovin tosin ajan vasta parin viikon päähän, että ehdin toipua maanantain cefistä. Kauhean nopeasti tuokin aika tuli, mielestäni jotkut ovat joutuneet odottamaan kuukausia?
Ei mulla mikään kriittinen tilanne ole, mutta tuskinpa siitä kopanhoidosta haittaakaan on.
Suunnittelin juuri harjoituksen sunnuntaiksi muutamalle pelastuskoirakaverilleni. Skannailin karttoja ja tekaisin katoamistapauksen. Sunnuntaina sitten hävitän itseni maastoon ja annan ohjeet "etsintäpartiolle". Saavat suunnistaa ja pähkäillä antamiani vihjeitä, kivaa puuhaa :) Seuraavalla kerralla joudun sitten itse koirani kanssa tulilinjalle, elikäs töihin.. Toivottavasti fyysinen kunto pysyy hyvänä edelleen, että jaksan rämpiä metsissä.
Sellaista, joutaa rämpimäänkin, vetäisin nimittäin äsken tummaa suklaata levyllisen naamariin. Aamulla vaaka näytti -2 kg taxon jälkeisiin turvotuslukemiin, joten kyllä se painonnousu taitaa suurimmaksi osaksi olla sytostaattiturvotusta!
Taidanpa lähteä vielä koiran kanssa tsekkailemaan sitä sunnuntain maastoa, niin voin tehdä tarkemman katoamissuunnitelman. Heh, harjoituksessa mielenterveyshäiriöinen ja itsetuhoinen naishenkilö (=minä) häippää kotoaan ja häviää.. Minä aion kyllä palata kiltisti takaisin teidän seuraanne :))
- Re: Torstai on toivoa täynnä ??!!kevätmieli