Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Torstai on toivoa täynnä ??!!

Hei Julia,
täällä myötäeletään paskamaista kokemustasi TT:ssä. Osaan kuvitella feeliksiäsi, kun itselläni on aina kauhun paikka kun pitää ne varjoaineet saada (joka 3. kuukausi), tai siis kun kanyyli pitäisi saada paikoilleen. Milloin olen joutunut seuraavana päivänä tulemaan jatkaan harjoituksia, milloin on tultu Akuutin kautta sisään. Nykyisin ilmoitan etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä ja narkoosista tullaan laittamaan kanyyli paikoilleen. Ei kivaa, kun tässä hommassa on muutakin sietämistä.

"Torstai on toivoa täynnä" - on minusta tosi hyvä lause.Se on ollut mun hoitopäivä koko taudin ajan. Pyhien vuoksi se kerran meinasi siirtyä, mutta pyysin että saanko pitää sen torstaissa. Ja nyt se palautetaan aina torstaille. Pikku juttu, mutta merkitsee mulle.

Olisi ihanaa päästä tuollaiselle kuntoutuskurssille, oikein mukavaa päivää sinulle Santeri siellä.

Mie lähden tästä ajeleen sinne hoitoon, tänään saan pelkän syton, toivottavasti lepovaihe ei vie ihan yhtä montaa päivää kuin viime viikolla. Talikko on taas kunnossa ja kasvimaa odottaa...

Lämmin halaus teille kaikille ja sinulle Julia erityisesti, onneksi ne ikävät kokemukset unohtuu..

Manssi
Manssi | 24.5.2007 klo 09:37:50