Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Torstai on toivoa täynnä ??!!

Heippa!

Ahaa, hyvä Mirja, kun kerroit. Kun seuraava tt on kolmen kuukauden päästä, en kyllä anna rtg:ssä pistää vaan haen apua omatoimisesti sytopolilta, ja tuskin alkaisivatkaan tämän kokemuksen jälkeen pistämään.

Olen tosi tukkoinen taas eilisen hoidon jälkeen. Henki kulkee huonosti ja nenä on tukossa. Eikös se liitykkin taxoon...ainakin mulla on ollut aina nuha-olo hoidon jälkeen vai onko mulla sitten keuhkoissa etiäisiä, kun henki vinkuu...Miten te, joilla kauhkoetäpesäkkeitä on, huomasitteko te ite ne ja jos, niin kuinka ne oireilivat...Kuten huomaatte, vaikka kuinka yritän unohtaa pelkoni, se on mahdotonta, koko ajan kuulostelen itseäni. Olenhan allerginen kyllä ja aina näin keväällä olen tukossa, kun siitepölyt lentää mutta se ei nyt vie huoliani pienemmäksi..Kunpa jo olisi tiistai!!!!!!

Jotain hyvääkin tänään, sain vammaistukipäätöksen ja se oli myönteinen, jeeee-. Rahahuolet menevät edes vähän pienemmäksi ja saan sen takautuvasti joulukuun alusta. Onpa tossa jo vino pino reseptejä, mitkä pitää viedä apteekkiin ja laskuja, joita pitää maksaa.

No niin, nyt imuri käteen, etteivät villakoirat lisää tukkoisuutta

Julia
julia | 24.5.2007 klo 15:45:25