Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Torstai on toivoa täynnä ??!!

Tervehdys kaikille
Kyllä sulle Julia on käyny tosi munkki kun noin kökkö pistäjä on ollut.Onneks olosi on jo parempi.Mulla on ja kans portti mut TYKSissä ne ei suostu laittaan tt:n varjoainetta siitä kuin aivan ääritapauksissa.Ja sillonkin saattaa tarvita tehdä kieppi sytojen kautta jossa hoitaja laittaa neulan porttiin ni rtg:ssä ei tarvii kun yhdistää letkut.

Minä lähdin eilen vanhempieni mökille yhdeks yöks ja olikin tosi rentouttavaa.Kassissa oli kaiken näkösiä puun kalikoita ja siellä sitten saha soi ja porat vinku.Tulihan sieltä kotiinkin jotain puusta kyhättyä vempainta.Oli kyllä ihanaa kun hetkeks syventy muuhun ja sai tehdä käsillään jotain näkyvää.Illalla saunoin ja siihen se lysti sitten loppukin.En tiedä miks mun maksan alue(etäiset siellä) ei tykkää saunasta.Aina sen jälkeen se turpoo ja mulla on 2 vatsaa,ylävatsa-vyötärö-alavatsa.Samalla tuntuu kuin pallean seudussa kävelis kusiaisia.Mut sitten se menee ajan kans ohi.

Koitetaanhan taas jaksella.Niin ja tervetuloa kaikki uudet "soutajat" palstoille mukaan.
Mirja | 24.5.2007 klo 15:10:16