Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Tujahdus/kipu oikeassa rinnassa, oire syövästä?
Hei! Toivottavasti en kirjoituksellani loukkaa ketään. Pelkään vain niin paljon, että tulen hulluksi. Tuo maininta pitää tietyllä tapaa paikkansakin sillä sairastumisen pelkoni on niin epänormaalia, että olen hakemassa apua tilaani.Mutta, olen 34 vuotias ja jonkun viikon on oikeassa rinnassa tuntunut kipua. Kipu vaihtelee, alkoi sellaisina pistoksina/tujauksina. Kipu ei kestä koko päivää vain silloin tällöin. Eilen illalla sitä hiukan jo kutitti. Kipu on oikean rinnan yläosassa ja ulko-osassa. Kävin jo yleislääkärillä ja hän tunnusteli rinnat eikä tuntenut mitään. Kun olen etsinyt netistä tietoa voisiko olla jokin tulehdus kun muita oireita ei ole niin löydän vain tiedon, että kipu rinnassa on yksi syövän oire. Olen hysteerinen tämän asian kanssa sillä olen siirtänyt mammoon menoa jo kuukausia kun en ole uskaltanut mennä. Suvussa on rintasyöpää ja tähän henkiseen "sairauteeni" kuuluukin, että pidän itsestään selvänä, että sairastun - jos en nyt niin ihan kohta. Olen henkisesti aika loppu.
Nyt odotankin kuin kuuta nousevaa maanantaita, että saan varata ajan mammoon. Onkohan täällä kellään tietoa voiko tuollainen kipu rinnassa johtua jostain muusta? Minulla on pienet lapset ja elämän iloni on poissa kun olen niin peloissani :(
Lääkäri myös totesi, että niskat ja hartiat on jumissa - niin kuin onkin, mutta on ne ennenkin olleet eikä tuntemukset ole olleet tällaisia.
- Tujahdus/kipu oikeassa rinnassa, oire syövästä?Miiu