Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tujahdus/kipu oikeassa rinnassa, oire syövästä?
Soitan heti aamulla lääkärille, joka väitti ettei lähetettä tarvita. Ihme asia, ettei sitä pyytäessäni kirjoittanut kun olisi ollut helppo homma. Sanoi vaan, ettei tarvita lähetettä. Mutta jos mammo on edullisempi lähetteen kanssa niin kyllä se hyvä olisi olla! Jos en saa huomisen aikana lähetettä niin varasin netin kautta ajan naisten tautien erikoislääkärille, ajattelin samalla otattaa papan. Ongelma vaan se, että minulla alkoi tänään menkat enkä vielä tiistaina ole papan ottamis kunnossa. Mitähän kannattaisi tehdä?Mietin myös sitä, että onko mammon tekeminen kun on menkat ok. Ennen menkkoja tietysti rinnat on kipuherkät, mutta en tiedä ovatko silloin kun on menkat.
Olen niin rikki tämän asian kanssa. Teini-iästä saakka olen elänyt valtavan syöpään sairastumisen pelkoni kanssa. Se on jotain aivan kamalaa. Tämä ei ole normaalia. Reilu viikko sitten avauduin ensimmäistä kertaa lääkärille asiasta, mutta häneltä en saanut apua. Tämän viikonlopun jälkeen tiedän, että etsin käsiini psykiatrin (vai mikä olisi paras?) ja pyydän apua. Olen käynyt useamman kerran läpi tämän pelkohelvetin ja joka kerta se on kamalampi. Enää en jaksa.
Rukoilen ja toivon, että oikean rinnan kipu, särky, vihlonta johtuu jostain muusta. Pelkään todella. Kun keskussairaalan lääkäri jokunen viikko sitten minulle soitti ja kertoi konsultoineensa perinnöllisyys erikoislääkäriä ja olivat päätyneet, että on syytä laittaa lähete tarkempiin perinnöllisyystutkimuksiin, olin aluksi sitä mieltä, että en kestä sitä tietoa jos minulla on geenivirhe. Mutta ehkäpä se onkin parempi niin osaan todella olla varuillani.
- Re: Tujahdus/kipu oikeassa rinnassa, oire syövästä?Miiu