Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tujahdus/kipu oikeassa rinnassa, oire syövästä?

Hei ja kiitos tsemppaavista ja ymmärtävistä sanoista! Pääsin syöpäyhdistykselle mammoon ilman lähetettä. Ottivat minut vaikka oli kaikki ajat täynnä. Voin huokaista helpotuksesta, asiat oli kunnossa.

Tuon järkyttävän sairastumisen pelkoni vuoksi olin yhteydessä terveyskeskuksen lääkäriin ja olen aivan hukassa, mistä lähden hakemaan apua. Lääkäri sanoi puhelimessa, että jos minusta tuntuu, että he siellä voivat minua auttaa niin voin varata ajan. Mutta hänellä ei ollut mitään sanottavaa asiaan muuta kuin, että jos minä itse kuvittelen hänen voivan auttaa niin voin ottaa yhteyttä!! No, en varmasti sitä kautta lähde tätä henkistä tuskaani purkamaan.

Tämä "erä" ahdistukseni kanssa on käyty läpi, uusia "eriä" en enää jaksa. Olen sairastunut niin monta kertaa jo syöpään ja surrut ja itkenyt ja käynyt pohjalla, että tarvitsen apua. Tosin rintakipuni on aivan totta, sen syytä en saanut tietää, mutta gyneen radiologi kehoitti ottamaan yhteyttä.

Kiito teille, olette ihania ihmisiä!
Miiu | 10.12.2007 klo 15:57:37