Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kontrolli käynti
Hei!Minä en ole kysynyt kasvaimen kokoa, mutta koska se tuntuu rinnassa ihan selvästi, niin tiedän, että se on iso. Puhelimessa lääkäriltä kysyin, ja hän sanoi, että leikkaava lääkäri päättää poistetaanko kokonaan. Sanoin sitten, että ajattelin vain kun se on niin iso, niin lääkäri sanoi, että niinhän se on ja hänen mielestään pitää poistaa koko rinta.
Minä en silloin 14 vuotta sitten saanut sytostaatteja lainkaan, silloin ei vielä tiedetty, että voisivat auttaa kohdunkaulansyövässä, eli en tiedä niistä hoidoista mitään. Sain vain sädehoitoa, joka oli minulle aivan kauheaa. Laihduin niiden aikana 12 kiloa, enkä ollut siis ylipainoinen aikaisemminkaan, ja hermoradat alaraajoista tuhoutuivat ja suolisto vaurioitui pahasti. Nyt lääkärit ovat sanoneet, että rintasyöpään annettava hoito on aivan eri asia kuin vatsan alueella annettava, ja että ne määrät ovat niin pieniä, että niistä ei voi tulla tällaisia vaurioita.
t: Ellinoora
- Re: kontrolli käyntitinttu
- Re: kontrolli käyntiellinoora
- Re: kontrolli käyntitinttu
- Re: kontrolli käyntiKisuliini
- Re: kontrolli käyntitinttinen
- Re: kontrolli käyntiKisuliini
- Re: kontrolli käyntikutri
- Re: kontrolli käyntiKarhutar