Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kontrolli käynti
HeiMinulta leikattiin heinäkuussa vas. rinnasta n 2.5 cm kasvain ja amalla molempia rintoja pienennettiin. Pikkusen oli leikkauksen jälkeen ihon ja kudoksenparanemisen kanssa juttuja, ja jouduttiin leikkaamaan pikallispuudutuksessa uudestaan pari viikkoa myöhemmin. Siitä huolimatta kipua oli huomattavan vähän, ja liikkuvuus palautui melko pian. Olin sairaalassa kolme yötä ja n kuukauden antibioottikuurilla. Kipulääkitystä tarvitsin vain harvoin sairaalastalähdön jälkeen ja silloinkin ihan panadolia. Alusa oli vaikeata muistaa ettei saanut nostaa eikä kantaa jne, kun ei ollut kovin kipeä¨. Aloitin 3 viikkoa leikkauksesta QiGongin harrastamisen ja se auttoi mm turvotuksen ja liikkuvuuden kanssa. Kannattaa tehdä jumppaliikkeitä mitä neuvotaan (ja muutenkin noudattaa ohjeita).
Ainoa mitä olen kaipaillut on lenkkikaveri.. tulisi helpommin lähdettyä ulos jos olisi kaveri, olen niin laiska.
Tittu
- Re: kontrolli käyntitinttu
- Re: kontrolli käyntiellinoora
- Re: kontrolli käyntitinttu
- Re: kontrolli käyntiKisuliini
- Re: kontrolli käyntitinttinen
- Re: kontrolli käyntiKisuliini
- Re: kontrolli käyntikutri
- Re: kontrolli käyntiKarhutar