Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kipeytyneet Jalat

Olen syönyt Tamofenia nyt vuoden ja kyllä minullakin on jalat todella jäykät. Viime kesänä sytoshoitojen aikana oli tietysti kunto ja jalkojen jäykkys esim. polkupyörällä ajo oli täysin mahdoton, nyt tänä kesänä olen yrittänyt myös polkea mutta vaikeeta on olisi kuin jalat eri ihmisen niinkuin joku tuollakin jo niin kirjoitti. Sitten nen "kuumat" aallot on jotain mitä en elämässäni olisi voinut kuvitella, se on jotain kauheeta kun tuntuu, että on ihan läpimärkä silmistäkin tippuu vesi ja hetken päästä on kylmä. Olen saanut siihenkin lääkäriltä lääkkeitä, en tiedä ei ne minun mielestä ole auttanut sen lääkken maku on vaan hikoillessa suussa. Onko teillä kenelläkään huonontunut hajuaisti. Mä olen ihmeekseni huomannut, että minun hajuaisti ei toimi, en haista kun hyvin huonosti ja joskun en ollenkaan.Joka tapauksessa oli miten oli hikoilujen ja muiden sivuvaikutusten kanssa eletään ja nautitaan kesästä. Hyvää vointia ja kesää kaikille.
ael | 12.7.2009 klo 22:16:45