Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kipeytyneet Jalat

Olen syönyt Tamofeenia vuosi ja kaksi kuukautta , kyllä minulla ainakin jäykkyys ja jalkakivut ovat tulleet tänä aikana ja olen sitä mieltä että Tamofeenin sivuvaikutuksia ne ovat.
Joskus tuntuu tosiaan että on vaikea lähteä liikkeelle ja varsinkin jos on rasittanut itseään fyysisesti tuntuu sen jälkeen että joka paikka on jäykkä ja kipeä, vaikka liikunnan tarkoitus olisi kait päinvastainen.
Samoin kärsin todella hankalasta hikoilusta, tuntuu että kehon koko lämmönsäätöjärjestelmä on aivan sekaisin. Hikiaaltoja on läpi vuorokauden, yöllä herään monesti aivan läpimärkänä ja päivisinkin hikipuuskia tulee kymmeniä kertoja, töissä on tosi paskamaista olla kun hiki alkaa virrata naamaa ja selkärankaa pitkin.
Olenkin harkinnut jättäväni koko Tamofeenin syönnin koska sen myötä elämänlaatu on huonontunut tosi paljon.
Olen miettinyt että kärsiäkkö näitä sivuoireita viisi vuotta ja jos vaikka Tamofeenin syönnistä huolimatta syöpä kuitenkin uusisi jossakin vaiheessa, vaiko elääkkö laadukkaampaa elämää se aika mitä vielä on jäljellä.
Näin minulla, onko muilla yhtä hankalia oireita ja onko käynyt mielessä samanlaiset mietteet?
T: tuutikki-t
tuutikki-t | 12.7.2009 klo 17:54:51