Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kipeytyneet Jalat

Hei enkeliheinä!

Minä lueskelin omia papereitani ja niissä mainittiin, että minulla oli ainakin vielä yli puoli vuotta sytojen jälkeen jalkaterät niin arat, etten voinut pitää kuin lenkkareita. Tuntuu, että varsinkin oikea jalkanikin on "kasvanut" numerolla. Yleistä kankeuttahan Tamofen aiheuttaa myös, olen syönyt sitä 5 vuotta ja nyt jatkuu Femarilla. Olin 2 viikkoa tauolla Femarista ja jo sinä aikana kankeus hävisi. Nyt taas on kuin mummo (no olen jo 55-vuotias kohta), kun nousee pitkään istuttuaan tuolilta, pitää ikäänkuin suoristaa selkärankaa vähän kerrallaan. Joskus huomaan kulkevani hiukan kumarassa, varsinkin väsyneenä. Pyöräilen ympäri vuoden, nyt vaan alan olla aika kankea, siinä pitää kuitenkin varsinkin talvella toimia nopeastikin. Hoidoistani on siis jo 5 vuotta.
Iltaisin myös varpaani, varsinkin isovarpaat, ovat melkein tunnottomat ja puutuneet. Tuo voi kyllä johtua selästäkin, ikävältä sekin tuntuu.

Joskus näiden oireiden kanssa hiipii mieleen ikäviä ajatuksia, mutta...
ollaanhan sitä elossa.

Tsemppiä, toivon, että muutkin kertovat näistä jalkavaivoistaan.

-kukkamaaria
kukkamaaria | 11.7.2009 klo 14:06:06