Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: parisuhde
En osaa antaa vinkkejä, koska itsekin olen samassa veneessä enkä pelkästään hoitojen takia. Meillä pienet lapset ja episiotomia-arvet kuihduttivat sukupuolielämän, joka ennen lapsia lepäsi lähestulkoon minun aloitteellisuuteni varassa. Nyt kun tuosta aloitteellisuudesta on enää vain muistot jäljellä, niin kumpikin on kaivautunut omaan poteroonsa, mies saunakaljojen ja minä pyykkivuorien taakse. Toisin sanoen: "Jos et pussaa, niin minä en myöskään siivoa, saatpa nähädä!" "Turha tulla vonkaamaan, jos keskiolut kiinnostaa enemmän!!" Ja vielä ihan siunatuksi lopuksi: "Hyvää yötä!!!"Mutta ihan vilpittömästi, niin kuivat paikat ja väsymys ovat vieraana ilmankin hoitoja, joten mistä löytyisi se vaihde että jaksaisin huoltaa myös parisuhdetta? En minä seksiä unohtanut ole, mutta jotenkin se on nyt vain EVVK, vai miten nyt nykyisin menikään: KVG!
T. Karhutar
- parisuhdelilja
- Re: parisuhdeKsantippa
- Re: parisuhdekutri
- Re: parisuhdelilja
- Re: parisuhdeKarhutar
- Re: parisuhderapu50
- Re: parisuhdetella
- Re: parisuhdeLotteliini
- Re: parisuhdetella