Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: parisuhde
Moi,sairaus ja muodonmuutos muuttaa normaalia seksikäyttäytymistä. Rinnan kokopoiston jälkeen mä olen ainakin ollut omasta mielestäni kaikkea muuta kuin haluttava, ja vaikka mieheni toistaa kymmenen kertaa päivässä, kuinka ihana ja kaunis olen, se ei riitä eikä auta. Silti hän hyvin varovasti piti itsensä omalla puolellaan petiä 4 kk diagnoosin jälkeen. Ehkä osittain siksi, että pelkäsi aloitteen tekemistä ja sitä, etten kuitenkaan halua. Seksistä ei puhuttu kertaakaan tuon 4 kk aikana. Halittiin, suukotelittin ja vietettiin laatuaikaa monella muulla tavalla. Nyt kun sytot on puolivälissä, tilanne alkaa normalisoitua. Laatu ja määrä lähenee aikaa ennen tautia... :)
Ensi viikonloppuna pääsemme vielä kahden päivän lomaselle ihan kahdestaan. Se parantaa monta asiaa. Rakkaus on toki niin paljon muuta kuin seksi, mutta se on ehkä rakkauden kaunein - ja kiihkein :) - ilmentymä.
t. onnellinen tella
- parisuhdelilja
- Re: parisuhdeKsantippa
- Re: parisuhdekutri
- Re: parisuhdelilja
- Re: parisuhdeKarhutar
- Re: parisuhderapu50
- Re: parisuhdetella
- Re: parisuhdeLotteliini
- Re: parisuhdetella