Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: reseptorinegatiivisuus

Kiva kun joku vastas!
Olen 44-vuotias, kaksi tytärtä ja ihana mies. Tukee, ymmärtää, halaa ja lohduttaa. Kotona kaikki on kunnossa ja itsekin olen edelleen vedossa. Mulla on yksi taxotere -kerta takana, siitä tulee ensi tiistaina kuluneeksi 2 viikkoa. Kortisonista olin hetken punakka ja viime viikonloppuna ehkä hiukan väsynytkin. Mutta töissä käyn toistaiseksi, koska voin itse suunnitella päivän duunit ja sen kuinka paljon haluan rasittaa. Tutut saman läpi käyneet ovat kertoneet, että kahden viikon päästä ekasta taxoterestä se tukka sitten lähtee. Hain "hiukset" viime viikolla ja olen niitä tässä kotona sovitellut. Tuo tukan lähteminen tuntuu tällä hetkellä kaikkein vaikeimmalta, niin turhamaista kuin se onkin :). Olen opetellut tekemään turbaaneja huiveista ja kesällä se taitaakin olla parempi vaihtoehto, jos tulee kovin lämmintä.
Mulle on määrätty 3 krt taxotereä ja perään 3 krt CEFää. Sen jälkeen seuraa säteet, todennäköisesti 5 vkoa. Jotta syksyä edetään pitkälle ennen kuin saa heittää hoidoille heipat. Ainakin siis tämän erän kanssa.
Vaikka kyllähän sitä uskoa pitää, että homma saadaan kuntoon.

Olipas lohdullista saada tietää, että Satu Hassi on myös reseptorinegatiivinen. Antaa uskoa. Jotenkin se asia vaan vaivaa, kun muuten menee hyvin, olosuhteet huomioiden :).

Iloista torstai-iltaa Kevätmielelle ja muillekin teille siskoille!
tella | 17.5.2007 klo 19:31:47